Min vagn0

Du har inga varor i din kundvagn.

 0

Logga in för att spara

Returpolicy

Returer och återbetalningar

Din tillfredsställelse är av största vikt för oss. Vid ankomst av din beställning föreslår vi att du öppnar och kontrollerar ditt paket för att se till att produkterna har tillverkats i enlighet med dina beställningar. Prova dina klänningar så snart som möjligt utan att ändra klänningarna, tvätta klänningarna och ta bort taggarna. Om du inte är nöjd med de produkter du fick, läs vår returpolicy noggrant så att vi kan hjälpa dig snabbare och mer effektivt. Vänligen kontakta vårt serviceteam innan du returnerar de produkter du fick, de kommer att ge dig några användbara råd. Du kan skicka din returförfrågan på Kontakta oss inom 14 dagar efter mottagandet av paketet. Vårt serviceteam kommer att ge dig ytterligare förklaring om returprocessen.

Obs!

Vi använder amerikansk standardstorlek, om vår storlek kan skilja sig något från storleken på high street, föreslår vi att du mäter dig själv och väljer den storlek som passar dig. Du uppmuntras att välja skräddarsydd storlek.

Vi kommer att utfärda en full återbetalning för eventuella defekta, skadade eller misshandlade objekt.

Vänligen läs följande retur- och återbetalningsregler noggrant.

1. Felaktiga, skadade eller misshandlade artiklar

Vi kommer att utfärda en full återbetalning för eventuella defekta, skadade eller skickade varor.

2. Anpassade problem

Alla våra klänningar är handgjorda, därför kommer klänningarna att passa dig bra om du ger oss dina exakta mått. Storleken på varje klänning kommer att inspekteras strikt två gånger och tas bilder som arkiv. Å andra sidan har våra skräddare gjort alla våra klänningar med extra tyg i sömmarna för att möjliggöra mindre storlekar. När du mätte din klänning och fann att storleken inte var korrekt, skicka oss bilder för att visa problemet, vi hjälper dig på en gång.

3. Color Mismatch

Inställningarna på din datorskärm kan ändra färgen på bilderna som visas på vår webbplats. Liten färgavvikelse av din klänning kan inte betyda att klänningen är defekt eller skickas fel. Men om du är säker på att du har mottagit föremålet i fel färg, vänligen kontakta vårt serviceteam, vi kommer också att erbjuda dig retur- och återbetalningstjänst.

Obs: Vi accepterar inte din retur- och återbetalningsförfrågan om färgen på klänningen du fick är korrekt i enlighet med din beställning. Du kan välja färgalternativ "som bild" om du gillar färgen som visas på bilden.

Objekt som inte kan returneras eller bytas ut

1. Inga returer och inga utbyten för personliga objekt.

2. Inga returer och inga utbyten för förgängliga saker, örhängen (inklusive smycken som innehåller örhängen) och personlig vård (inklusive underkläder osv.) På grund av hygieniska skäl.

VÄXLPOLITIK

Vi erbjuder ingen utbyteservice för några produkter för tillfället. Eftersom alla artiklar är beställda har vi inte färdiga klänningar eller produkter som kan skickas i utbyte mot dina returnerade varor. Du måste returnera oönskade artiklar (om de är berättigade enligt returpolicyn) och sedan placera en ny beställning på ersättningsartiklarna. Alla nya beställningar är föremål för den aktuella produktionsperioden.

Retur- och återbetalningsprocess

1. Skicka in en returförfrågan på Kontakta oss till kundtjänst inom 14 dagar efter mottagande av din beställning. Vänligen inkludera en förklaring och fotografier som anger anledningen till din återkomst.

2. När vår kundtjänst har godkänt din begäran, kommer vi att ge dig en returadress samt ett produktåterlämningsblankett som måste fyllas i och inkluderas i din retur. Skicka varan (er) via ditt lokala postkontor inom 3-5 arbetsdagar efter att du mottagit returformuläret.

3. Alla returvaror kommer att kontrolleras. Vi kommer att behandla återbetalningen när vi bekräftar att produkten har de problem du nämnde. När återbetalningen har behandlats av oss krediteras pengarna tillbaka till ditt ursprungliga bankkonto eller onlinebetalningskonto.

4. Original fraktavgift och returfrakt kommer inte att återbetalas.

Obs: Vi kommer att inspektera de returnerade artiklarna. När vi bekräftar att det inte finns några problem på artiklarna, kommer vi att utfärda återbetalningen på en gång. Generellt tar det cirka 5-12 dagar för pengar krediteras ditt ursprungliga bankkonto som du brukade betala beställningen.

Användarvillkor

Observera att alla våra klänningar är skräddarsydda, vilket betyder att klänningen du beställer är speciell för dig. Därför kan inte klänningarna sättas om eller säljas på nytt. Av den anledningen kan vi inte acceptera "buy-many-keep-one" -beställning. När din beställning har bekräftats kommer vi att tro att du behöver alla artiklar i din beställning och följer strikt vår policy för retur och återbetalning.

Avbeställning av beställningar

Vi förstår att det är ett mycket viktigt åtagande att beställa en klänning för ditt speciella tillfälle, och vår avbokningspolicy formulerades med detta i åtanke. Det är dock viktigt att notera att våra klänningar är beställda. När anpassningsprocessen har börjat kan materialen inte återanvändas. Vänligen informera dig om att det fortfarande är dags att byta tankar efter att du har gjort din beställning. För mer information, se vår avbokningsregler nedan.

Avbokningspolicy

- Beställningar som avbryts inom 24 timmar efter betalningsbekräftelsen kommer att vara berättigade till full återbetalning.

- Beställningar som avbryts inom 24 till 72 timmar efter betalningsbekräftelsen kommer att vara berättigade till en delvis återbetalning som består av full fraktkostnad och 80% av produktens inköpspris.

- Beställningar som avbryts inom 72 till 120 timmar efter betalningsbekräftelsen kommer att vara berättigade till en delvis återbetalning som består av full fraktkostnad och 50% av produktens inköpspris.

- Beställningar som avbryts efter 120 timmar efter betalningsbekräftelsen kommer endast att vara berättigade till delvis återbetalning av full fraktkostnad.

- När din beställning har skickats kan den inte längre avbrytas.

Om du vill avbryta din beställning, logga in på Mina beställningar, välj den beställning du behöver hjälp med och begär avbokning.

Returadressen: vänligen kontakta vår kundtjänst e-post: [email protected]